966 dollar en buoyancy - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu 966 dollar en buoyancy - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

966 dollar en buoyancy

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

06 Maart 2010 | Australië, Cairns

Eindelijk fatsoenlijk internet :)

Darwin was een beetje teleurstellend. Veel regen, heeel veeeel regen. Zoveel, dat alle wegen naar de national parks dicht waren. Geen watervallen dus. Wel krokodillen gezien en overspoelde wegen waar wij dan toch ook maar met de hippie camper doorheenreden.

Vanuit Darwin zijn we dus maar meteen naar Cairns gereden. En dan rijd je daar dus al zo'n 5000 km 130 km/h en kom je in een dorpje waar je maar 60 km/h mag. Ik miste het 80 bord en bij 60 remde ik dan wel af maar dat was te laat. Daar reed ik nog 100 (tnx to de geweldige remmen in de auto) en daar stond meneer de politie-agent te laseren. Ja dat grapje ging me dan 966 dollar kosten :( Na een minuut of 10 had ik dat gehalveerd en na een half uur had ik hem gelukkig zover dat ik nix hoefde te betalen. Daar kwam ik dus ff goed weg pffffffff...

In Cairns scheen de zon :) Yeah en daar ben ik begonnen met mijn duikcursus... En dat is echt VET!! Vandaag heb ik mn theorie (in english) gehaald! Morgen ga ik het great barrier reef op!!

Elika (het meisje waar ik mee reisde in NZ) is hier nu ook en samen met een ander duits meisje huur ik een camper en rijden we na mijn duikgedoe naar Sydney!

  • 06 Maart 2010 - 08:59

    Francien.:

    Hoi Hanneke.
    Dat was wel even schrikken lijkt me.maar als je dan uiteindelijk niets hoeft te betalen is dat wel leuk.voor die 966 dollar kun je veel andere leuke dingen doen of niet?duik ze en nog een fijne tijd daar.
    groeten van Francien en Wim.

  • 06 Maart 2010 - 09:04

    Anneke:

    Balen van die regen zeg! Hopelijk heb je nu wat beter weer. En lekker duiken, dat is ook niet mis! Succes en veel plezier tussen de visjes ;).

    x Anneke

  • 06 Maart 2010 - 10:19

    Annebel:

    De fotos zien er weer tof uit!
    Geluk gehad met die boete zeg! Succes met duiken en met alles wat je nog meer gaat doen.

    x Annebel

  • 06 Maart 2010 - 12:42

    Eva:

    Goed bezig, je onder die boete uitgeluld! En oh, ik word steeds meer jaloers. Hier schijnt de zon wel, maar het is ijskoud buiten.. :(
    Nog 5,5 week en dan ben je er weer!

  • 06 Maart 2010 - 16:06

    Monique Tiebosch:

    Hey die Hanneke,
    wat kun jij kleppen als je een boete van bijna 1000 dollard weg kan praten................
    wat heb je hem beloofd????
    Hier is het prut met het weer, de voorspellingen zijn weer SNEEUW!
    Heel veel plezier nog met je duiken en tot snel! groetjes Monique

  • 06 Maart 2010 - 17:10

    Lies:

    Hoi Hanneke

    Je foto's zijn erg mooi zeg, je geniet volop zo te zien en mooi weer. Hier is het nog steeds erggg koud winter nog he. Maar die boete van je fijn dat je er onderuit bent gekomen zou toch zonde zijn, dus let op ... de politie is ook actief zo te lezen. Maar geniet nog van de komende tijd. Tegen die tijd als je weer terug komt is het hier ook wat warmer gelukkig. Toi toi
    Veel groeten van ons allemaal.

    Lies

  • 07 Maart 2010 - 09:58

    Henk En Ine:

    wat ondernemend ben je!!
    Geniet van het duiken,
    en maak onderwaterfoto's.
    Verder mooi weer,en schrijf maar veel,wij lezen alles.

  • 07 Maart 2010 - 12:32

    Hans En Nelly:

    Hai Hanneke
    Sinds je ouders bij ons op visite zijn geweest
    blijven wij je volgen.Wat vinden wij het knap om zo onder die boete uit te komen. Dus je kan praten als brugman.
    De foto,s in een woord geweldig de dieren de natuur. Veel regen gehad.
    wij hier veel sneeuw en koud.Tegen de tijd dat jij terug komt is het hier hopenlijk mooi weer.Wij wensen je nog heel veel plezier groetjes de lieverlootjes

  • 07 Maart 2010 - 13:03

    Michel En Joyce:

    Hoi Hanneke,

    Goed om te horen dat Australie je ook zo goed bevalt, alleen jammer van de regen, maar er zijn ergere dingen. Zoals elke keer weer leuke verhaaltjes en hele mooie foto's. Leuke auto, by the way, gaaf ding. Kwam jij ff goed weg met die bekeuring zeg, ach ja mazzel moet je hebben he? Gaaf dat je je duikbrevet gaat halen en dat je bij the great barrier reef gaat duiken. Zal wel echt ontzettend mooi zijn. Geniet er maar van. Hier ook alles goed, we zijn inmiddels al naar wat huisjes wezen kijken en van de week gaan we terug naar een, willen dan wrs bod uitbrengen. Hou je wel op de hoogte.
    We wensen je nog zeker heel erg veel plezier en geniet nog maar van de laatste maand.

    Liefs,

    Michel en Joyce.

  • 08 Maart 2010 - 09:21

    Renate Van Stiphout:

    WOW, ik wil ook daar zijn ... ;-)

  • 08 Maart 2010 - 09:22

    Renate Van Stiphout:

    Oja, maar wel zonder die vliegen dan ...

  • 08 Maart 2010 - 09:40

    Sanneke Bastiaans:

    Hey Hanneke,

    Zo...966 doller!!! is da nie een beetje veul? Gelukkig hoef je het niet te betalen! Wat heb je in godsnaam tegen die agent gezet?

    Heel veel plezier nog en duikse nog he!

    X San

  • 08 Maart 2010 - 10:36

    Claudia Wijdeven:

    Hoe doe je dat? een boete van bijna 1000 piek teruglullen naar niks! heb je je vrouwelijke charmes in de strijd gegooid?
    Knap hoor 1 fout met je theorie.
    Heel veel plezier met je buitenduiken, dat ga je helemaal geweldig vinden!!!
    kussie mij ; )

  • 08 Maart 2010 - 10:39

    Claudia Wijdeven:

    Vette foto's man, die rotsen, wauw!!! en de kangaroos, heb je dr ook eentje gegeten of alleen geaaid. Supervet zeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Nieuw Zeeland / Australië

Recente Reisverslagen:

07 April 2010

Welcome back!

06 April 2010

Nog 1 dagje.....

25 Maart 2010

Fraser island

16 Maart 2010

Wildlife for real

08 Maart 2010

Certified diver !
Hanneke

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 54790

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 28 Februari 2014

Sri Lanka - India

28 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Vietnam

07 April 2011 - 09 April 2011

Weekendje Barcelona

02 Oktober 2009 - 08 April 2010

Nieuw Zeeland / Australië

Landen bezocht: