Nog 1 dagje..... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje..... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje.....

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

06 April 2010 | Australië, Sydney

Ik zie net dat ik echt achter lig met mijn reisverslagen. Morgen ga ik alweer naar huis. Dat half jaar is echt omgevlogen.

In Noosa hebben we onze bodyboards getest. Echt vet op die golven daar. Ook zijn we naar Australia Zoo geweest. Het is met stip de beste dierentuin die ik ooit gezien heb, maar nou ook weer niet zo'n spectakel als iedereen zegt. De dieren zitten er iig niet achter de tralies en de crocodile show was wel gaaf.

In Brisbane hebben Karina en ik afscheid genomen van Elika die naar huis ging. We sliepen bij een couchsurfer die elika kende. Dan slaap je dus bij iemand thuis en heb je een fatsoenlijk bed en douche :)
In brisbane ontmoette we Sophie, een meisje uit nederland die met ons tot sydney meereisde. Onderweg zijn we gestopt bij surfers paradise, byron bay en de blue mountains. Allemaal weer erg mooi. Nu zijn we dus weer in Sydney. Vanochtend hebben we de auto teruggebracht en morgen vlieg ik dus weer naar huis.

Het was echt super vet hier in Australie maar toch vind ik Nieuw Zeeland 1000 x mooier. Ik hoop er in ieder geval nog ooit terug te komen. Leuk dat jullie me allemaal gevolgd hebben het afgelopen half jaar. Het is erg leuk om de reacties te lezen en te weten dat je iig nog niet vergeten bent.

Groetjes en tot over een paar dagen
Hanneke

• 06 April 2010 - 06:56

Anneke:

Hey Hanneke!

Een hele goede reis terug gewenst :). Leuk je snel weer te zien!
    Vlieg voorzichtig ;).

x Anneke

• 06 April 2010 - 08:18

Lies En Johann:

Hoi Hanneke,

Leuk om je verslagen te volgen je hebt het Super gehad zo te lezen allemaal. Wat gaat een 1/2 jaar toch snel he.
    Je hebt echt genoten. We wensen je een hele goede reis naar huis.

Groetjes
    Lies en Johann

• 06 April 2010 - 08:24

Dorien:

Alweer het laatste verhaal!
    Ik ben heel benieuwd naar wat je straks allemaal gaat doen met de foto's. Weer een mozaïek maken?? ;)

Veel succes met de terugreis.....!

groetjes,
    Dorien

• 06 April 2010 - 11:34

Eva:

Goede reis! Snel weer een biertje doen!
    *x

• 06 April 2010 - 11:39

Ankie:

Een hele goede terugreis morgen.

Jammer dat je reis alweer voorbij is.
    Was elke keer leuk om je verhalen te lezen.

Groetjes Ankie

• 06 April 2010 - 15:43

Renate Van Stiphout:

Tot snelllllllll :-)

• 06 April 2010 - 16:57

Thuisfront:

Hoi Hanneke

Een goede reis naar huis.
    Hopelijk heb je geen vertraging en zien we je donderdagmiddag om twee uur op Schiphol landen.

Groetjes Hans Corrie Wouter en Ellen

• 06 April 2010 - 19:22

MarianneRobMarith:

Hoi Hanneke,

Wat vliegt de tijd (en jij over een dag ook!).
    Goeie reis.
    Zie je snel weer!