Certified diver ! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Certified diver ! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Certified diver !

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

08 Maart 2010 | Australië, Cairns

Ff een kort berichtje om te laten weten dat ik mijn divingcourse gehaald heb. I'm official a certified diver now. En nu ben ik helemaal duikfan. De dive-instructor komt uit Sardinie en mijn reismaatje hier woont daar toevallig ook. Dus misschien dat ik ik daar nog mijn advanced kan halen. Dan kan je dieper duiken.

Maar het was echt super gaaf op de boot. 2 geweldige dagen met een ontzettend mooi reef!! Check the pictures :)

  • 08 Maart 2010 - 11:12

    Woltie:

    Hee Hanneke,
    Ziet er weer er gaaf uit wat je gedaan hebt(Y) Ik had je nog gesmst dus ik hoop dat je die gekregen hebt:)
    Is het zoet water daar ofzo (ivm ontbreken van je duikbril)?
    Veel plezier nog de komende tijd daaro! xxx

  • 08 Maart 2010 - 11:44

    Hans Corrie:

    PROFICIAT!!!!!!! Het ziet er geweldig uit onder water, maar blij dat ik niet mee hoef. Ik zou beslist in ademnood komen, terwijl jij het adembenemend mooi vindt.

    Groetjes thuis

  • 08 Maart 2010 - 15:34

    Yvonne:

    He hanneke,

    Gefeliciteerd!!!!! echt gaaf joh! ik zie wel dat deze onderwatercamera meer resultaat heeft dan die van ons :) Geniet er nog van!!! xxyvonne

  • 08 Maart 2010 - 15:41

    Hans En Nelly:

    hai Hanneke.
    Allereerst van harte proficiat.Je zalhet niet weten maar hier wonen alleen visvrienden in huis.Ze vinden de foto,s
    geweldig.Wat je allemaal onder water kan zien.Wat is het toch fantastich.
    heel veel groetjes de lieverlootjes

  • 08 Maart 2010 - 16:28

    Monique:

    He hanneke,

    Beetje budget overhouden voor de duikvakantie met de 3 muskettes!!
    GEFELICITEERD!

    groetjes Monique

  • 08 Maart 2010 - 17:19

    Marg:

    Hey Hanneke!!!

    Wauw super gaaf je duik brevet. Ook knap dat je ondanks je drukke reisschema toch weer tijd hebt om die haai te fotoshoppen :p

  • 08 Maart 2010 - 18:25

    Dorien:

    Gefeliciteerd!!!
    Mooie foto's hoor! Wij gaan zaterdag visjes kijken in Arnhem bij Burger's Ocean, maar da's toch anders ;)

    Veel plezier verder!
    groetjes, Dorien en de rest

  • 08 Maart 2010 - 20:26

    Dorian :

    wow wat een gave foto's! gefeliciteerd met je duikbrevet! groetjes dorian

  • 08 Maart 2010 - 21:17

    Harold.:

    Hey Hanneke,,proficiat met je divingcourse!!!
    Veel plezier nog en doe de groeten aan Elika.

    Groetjes Harold.

  • 09 Maart 2010 - 12:13

    Manon:

    gefeliciteerd:D
    echt super tof!
    geniet er van

    liefs Manon

  • 11 Maart 2010 - 11:13

    Anneke:

    Wow, wat een ontzettend gave foto's! Net uit een fotoboekje, maar jij hebt het gewoon echt gezien! Super jaloers!
    Super dat je het brevet hebt gehaald!
    enjoy!

    kus Anneke

  • 11 Maart 2010 - 20:27

    Gerard En Annie:

    Hallo Hanneke

    Ik was zonet even aan het bladeren door je verhalen en prachtige foto,s. Wat heb jij daar veel gezien, leuk dat we zo ook een beetje mee kunnen kijken harstikke leuk om zien en
    te lezen Geniet er nog van want de tijd schiet al weer op.

    Groetjes Gerard en Annie


  • 12 Maart 2010 - 17:49

    Hoooi:

    hoi hanneke weer vette foto's vooral die schildpd is super vet maare we hebben een nieuwe mail dat is bigggenp@kpnmail.nl

    ps. ik heb de cito toets gehad en de uitslag was 547. dat beteken als het aan de cito lag ging ik naar het gymnasium (vwo+latijn).
    en ik heb m'n scooladvies gehad en dat was vwo.
    dus ik heb me aan gemeld voor atheneum vwo.

    pps. nog veel plezier deze maand.

    groetjes Rob,Lisa,Cas,Gerard en petra. tot dan.


  • 13 Maart 2010 - 07:32

    Lieke:

    Hoi Hanneke,

    Gefeliciteerd, echt super dat je je diploma hebt gehaald. En wat een mooie foto's!

    We lezen wel weer wat je nieuwe avontuur zal zijn.

    Groetjes Lieke.

  • 14 Maart 2010 - 15:13

    Marie-Jose:

    Prachtig die onderwaterfoto's. Wat zul je straks mooie fotoboeken gaan maken!!
    Hoorde dat je begin april weer terugkomt naar ons kikkerlandje dus geniet er nog van!!

  • 15 Maart 2010 - 16:21

    Renate Van Stiphout:

    Gaaaaaave fotooooooo's!

  • 15 Maart 2010 - 16:21

    Renate Van Stiphout:

    Gaaaaaave fotooooooo's!

  • 15 Maart 2010 - 16:21

    Renate Van Stiphout:

    Gaaaaaave fotooooooo's!

  • 15 Maart 2010 - 16:23

    Renate Van Stiphout:

    Had ik al gezegd dat het gave foto's zijn ... ? haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Nieuw Zeeland / Australië

Recente Reisverslagen:

07 April 2010

Welcome back!

06 April 2010

Nog 1 dagje.....

25 Maart 2010

Fraser island

16 Maart 2010

Wildlife for real

08 Maart 2010

Certified diver !
Hanneke

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 54787

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 28 Februari 2014

Sri Lanka - India

28 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Vietnam

07 April 2011 - 09 April 2011

Weekendje Barcelona

02 Oktober 2009 - 08 April 2010

Nieuw Zeeland / Australië

Landen bezocht: