Fraser island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Fraser island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Fraser island

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

25 Maart 2010 | Australië, Hervey Bay

Geen tour naar the Whitsundays helaas. De cyclone kwam echt recht op Airlie beach af en daardoor hadden we daar slecht weer. We zijn daarom verder naar beneden gereden, maar 200 km verder kapte de auto ermee. Na 2 uur gewacht te hebben op de anwb bleek dat de auto dusdanig kapot was dat hij naar de garage moest. 1,5 dag kwijt aan reparatie pfff. Gelukkig had de garage een aardige buurman die ons een halve dag op sleeptouw nam. Daar hebben we ook geslapen (weer in een echt bed) en gegeten! Lucky us.

Nadat de auto gefixt was zijn we naar hervey bay gereden waar we een tour naar Fraser Island hadden. De cyclone had ons net gemist en het weer op Fraser was echt geweldig. Ook de tour, lekker rondcrossen in een 4wd op het strand en door de bossen. Vandaag gaan we richting Noosa en dan naar Australia Zoo.

• 25 Maart 2010 - 06:53

Marg:

Ooooohh Die foto hier is nog mooier dan die op koh samet...

• 25 Maart 2010 - 10:06

Hans En Nelly:

Hai Hanneke
    Wat moet dat half jaar
    snel zijn gegaan.Wat heb jij veel gezien gedaan en meegemaakt. Wij wensen
    je vanuit Oss een heel hartelijk welkom thuis.Dat zal weer wennen worden. Heel veel groetjes. de Lieverlootjes

• 25 Maart 2010 - 21:51

Lies:

Hallo Hanneke,

Wat gaat de tijd toch snel he. Nou jij hebt wel heel veel gezien en echt genoten zoals we het gevolgd hebben, geniet nog even want het begint nu op te schieten.
    En we wensen je een heel hartelijk welkom weer thuis.

Groeten
    Johann en Lies

• 26 Maart 2010 - 10:42

Monique Tiebosch:

Hey die Hanneke,
    ik ben het voor je nagegaan, je mag die vrijdag gewoon komen spelen!!!!!!!!!!
    En dan de week erop Koncert!
    Dus geniet nog maar even van die droom.
    Hier hebben we 2 dagen lekker weer gehad en ik zit weer met een trui aan met lange mouwen.
    Heb behoefte aan de zon, maar geduld hebben. Het is zo juli.
    Hanneke,tot snel!!!!! groeten van henk en mijx

• 27 Maart 2010 - 18:38

Wim En Liesbeth:

Nou meisie, geniet nog lekker van je laatste 2 weken!. de foto's zien er weer geweldig uit. groetjes uit het opwarmende heeswijk.

• 29 Maart 2010 - 12:17

Renate Van Stiphout:

laterrrrrrrrrrrrr

• 01 April 2010 - 09:35

Dorien:

Hallo!
    Hoe gaat het? Nog even genieten van je laatste weekje ver weg!
    Alvast een goede terugreis gewenst en dan zien we je binnenkort weer.
    Groetjes, Dorien

• 01 April 2010 - 10:06

Sanneke Bastiaans:

Hey,

Zo, dan zit het er alweer bijna op! De tijd is echt voorbij gevlogen! Geniet er nog meer even van en ik zie je snel weer een keertje bij Verwegen.

Alvast een goede terugreis!

X Sanneke

• 02 April 2010 - 14:41

Yvonne:

He hanneke, nog een paar dagen, ook voor mij, ga er van genieten!!!!

liefs van Yvonne