Eerste blog - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Eerste blog - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Eerste blog

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

08 September 2009 | Nederland, Veghel

2 oktober... erg lang duurt dat ook niet meer. Kan me nog goed herinneren dat ik bedacht misschien ooit naar Nieuw Zeeland te gaan. In mn eentje. Dat lijkt al eeuwen geleden. Nu is het nog maar 3 weken en ondertussen ga ik ook niet meer alleen maar samen met Yvonne. Zij reist zo;n 2,5 maand met mij mee en vertrekt dan richting Oostenrijk.

Vanaf dan zit ik nog tot 1 februari in Nieuw Zeeland. Daarna vertrek ik naar Australie om daar ook nog eens 2,5 maand rond te trekken. Dan zit mijn reis er officieel weer op. Maar dat duurt nog zolang... Eerst maar eens zien of ik het daar volhoud zonder jullie ;)

  • 09 September 2009 - 08:58

    Dorien:

    Hoi Hanneke,

    veel succes met de laatste voorbereidingen (zowel voor de reis als voor je afscheidsfeestje!).
    En alvast heel veel plezier natuurlijk!

    groetjes,
    Joris, Dorien & Hugo

  • 28 September 2009 - 07:43

    Renate Van Stiphout:

    Ola,

    wakker worden! Je laatste maandag op hollandse grond. Daar moet je van genieten!

    Dikke kus

  • 29 September 2009 - 13:12

    Hans:

    Hee Hanneke!
    Sorry, sorry, sorry dat ik niet bij je afscheid was... In ieder geval héééél veel plezier en goed om je heen kijken hè!

    Groetjes Hans

  • 01 Oktober 2009 - 15:19

    Sanneke Bastiaans:

    Hey Hanneke,

    Nog 1 nachtje slapen en het is zover! Een hele fijne reis gewenst en geniet ervan! Zal regelmatig even kijken of je nog spannende dingen hebt meegemaakt!

    Kus Sanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Nieuw Zeeland / Australië

Recente Reisverslagen:

07 April 2010

Welcome back!

06 April 2010

Nog 1 dagje.....

25 Maart 2010

Fraser island

16 Maart 2010

Wildlife for real

08 Maart 2010

Certified diver !
Hanneke

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 54803

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 28 Februari 2014

Sri Lanka - India

28 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Vietnam

07 April 2011 - 09 April 2011

Weekendje Barcelona

02 Oktober 2009 - 08 April 2010

Nieuw Zeeland / Australië

Landen bezocht: