Whangarei - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Whangarei - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Whangarei

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

05 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Whangarei

Zoooo die camper ziet er iig wel uit zoals het filmpje. :) We waren de parkeerplek nog niet af of Yvonne reed al tegen het verkeer in hahaha. Maar we leven nog. We zitten nu zo'n 1,5 uur boven Auckland. En kwamen in het donker aan op de camping. En nu zien we pas hoe mooi het hier is. Echt super gaaf!! Vandaag gaan we onze 2e waterval bezoeken. Echt super leuk om te zien dat zoveel mensen ons volgen.

En jan... this mooier dan discovery ;)

groetjes hanneke

• 05 Oktober 2009 - 20:04

Monique:

Hey lady's
    hartstikke leuk om jullie te volgen!!!
    Moet bekennen dat ik wel jalioers ben, heerlijk met dat mooie weer en lang leve de vrijheid.
    Genieten jullie mar lekker groetjes Monique

• 05 Oktober 2009 - 20:09

Thezke:

wa'n-gerij om daar te komen zeg ;) !
    Hopelijk breng ik het er in Ierland beter af dan jullie, daar schijnen ze ook links te rijden?! Goeie reis verder!
    Thijs

• 05 Oktober 2009 - 20:27

Anneke:

Klinkt al goed daar! Top dat de camper bevalt! succes met links rijden :)!

• 06 Oktober 2009 - 02:33

Steffi. ( De Blitz):

Heey Hannekee!!. daar ben je dan eindelijk, ben nu al 3 weken in australie, ik vlieg vanavond naar Melbourne. het is echt allemaal super:D Enjoy Life,..!!! dit is mijn site. www.steffienloes.waarbenjij.nu en dit is mijn email: Steffi.verstegen@live.nl
    Groetjes Steffi

• 06 Oktober 2009 - 09:00

Renate:

Vèèèèèèètttt!

• 06 Oktober 2009 - 11:21

Joris:

Altijd weer tegen de stroom in, da's daar dus niet anders. Veel plezier, het is nu echt begonnen voor jullie. Ik ga morgenvroeg vier dagen naar Brugge, ok moi

• 06 Oktober 2009 - 12:39

Je Studiomaatjes!:

Grafmuziek is nu op de radio hihi

• 06 Oktober 2009 - 15:38

Wim En Liesbeth:

mooi nu kunnen we twee verhalen bij houden..
    met die camper rijden en ook nog links dat zal wel vlug gaan wennen.
    geneit ervan en heel veel groetjes liesbeth

• 06 Oktober 2009 - 15:56

Dorian:

hey! ben benieuwd naar de eerste foto's! fijn dat die lange reis er op zit en nu lekker genieten :) groetjes dorian

• 06 Oktober 2009 - 20:15

Hans En Corrie:

Leuk te lezen dat jullie het al zo naar je zin hebben.
    Geniet van al het moois.
    Groetjes Hans, Corrie, Wouter en Ellen xxxx

• 07 Oktober 2009 - 08:12

Sanneke Bastiaans:

Hey Hanneke,

Fijn dat alles zo goed bevalt! Geniet maar van al dat moois daar, dan genieten wij hier van de regen en de kou!

Groetjes!

• 08 Oktober 2009 - 16:24

Marianne:

Ha die Hanneke,

Ik zie het al helemaal gebeuren, dat rijden tegen het verkeer in! Geniet ervan! En ik zit aan de computer gekluisterd.

Groetjes, Marianne

• 08 Oktober 2009 - 17:12

Marion Van Mastrigt:

Hoi Hanneke, Gaaf zeg, prachtig verslag en wat een vakantie !! Heel veel plezier en ik ga je volgen !!
    Groetjes van Marion2

• 08 Oktober 2009 - 18:37

Paul:

Goed te lezen dat je het naar je zin hebt. Ben benieuwd waar je allemaal komt, globetrotter!
    Mazzel,
    Paul

• 08 Oktober 2009 - 22:10

Wouter:

Bonjour zus en travel-mate!

Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren als jij achter het stuur kruipt:P Je eerste ritjes zullen er nu ondertrussen wel op zitten dus ik zie de verhalen wel weer verschijnen!

Have fun!

Wouter

• 09 Oktober 2009 - 10:29

Ton En Ankie:

Hoi Hanneke,
    Fijn dat alles goed met jullie gaat. Wanneer krijgen we die camper nou eens te zien?
    Geniet ervan.
    Groetjes van Ankie en Ton