Update vanuit Napier - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Update vanuit Napier - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Update vanuit Napier

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

16 December 2009 | Nieuw Zeeland, Napier

Zo, dat was wel even wennen alleen. In Kaikoura ben ik gaan Whalewatchen. Het was wel gaaf maar voor 1 whale best duur en de dolfijnen vond ik een stuk gaver.

Vanuit Kaikoura ben ik met de bus naar Picton gegaan. Daar heb ik voor 2 dagen een auto gehuurd om naar het Nelson lake park te gaan. Wel wat slecht weer maar tussen de buien door heb ik nog best een mooie wandeling kunnen maken. Met mijn gigantisch lelijke auto (fotos volgen) ben ik via Nelson en de Queen Charlotte drive weer terug gereden. Ik was er al geweest met Yvonne maar vergeten hoe mooi die route was.. Echt geweldig!

In Picton ben ik overgestoken naar het Noordereiland. In Wellington ontmoette ik een Nederlands meisje waarmee ik nu een weekje rondreis in de omgeving van Napier.

• 16 December 2009 - 10:01

Renate Van Stiphout:

Hi Girl!

Wie moet nu mijn oeteldonk spullies checkuh...? ;-)

laterrrrrr

• 16 December 2009 - 14:22

Eva:

Ha Han! Lijkt me behoorlijk wennen inderdaad, zo alleen zijn ineens. Fijn dat je al een meisje hebt ontmoet met wie je even een stuk verder kan reizen! xxxxx

• 20 December 2009 - 17:36

Wim En Liesbeth:

zal wel even wennen zijn geweest, maar je leert al snel weer nieuwe mensen kennen,waar je mee verder kunt.
    Hier is het ook weer stil ,yvonne is vrijdag naar oostenrijk gereden . heeft een goede rit gehad. je krijgt heel veel groetjes van haar en ook van ons geniet er van!! wim en liesbeth

• 20 December 2009 - 20:04

Lidwien Van Heeswijk:

Hoi Hanneke,
    Erg leuk om jouw reisverslagen te lezen. Het lijkt mij ook supermooi wat je allemaal ziet; wat een belevenis. Bij ons in het Geerbosch is het nu ook prachtig, alle is besneeuwd en er ligt wel een pak van ruim 10 cm. We roetsjen de heuvel weer af.
    Nou Hanneke, nog veel plezier en geniet nog van al het moois wat je nog tegen gaat komen.
    Veel groeten, Wouter, Janne, Sofie, Michel en Lidwien