Zo zie je niets en zo zie je ALLES!! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Zo zie je niets en zo zie je ALLES!! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Zo zie je niets en zo zie je ALLES!!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

29 November 2009 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Vandaag echt een mega gave dag. Wel op een belachelijk tijdstip ons bed uit. 5 uur sochtens. Want dan konden we met dolfijnen gaan zwemmen. En dat was echt SUPER gaaf. Overal dolfijnen, links, rechts, onder. Echt fantastisch. Op de terugweg van de dolfijnenzwemtocht kwamen we nog een hoop albatrossen tegen. Die zijn 3,5 meter breed als ze vliegen. Echt mega. Vanuit de dolfijnen zijn we naar de sealcolony gereden. En die waren ook gewoon thuis. Je kon er helemaal heenlopen. Ook weer super vet.

En na de dolfijnen, albartrossen en zeehonden zijn we naar een schapenscheershow geweest. Dat was niet zo toeristisch en daarom ook heel leuk. Ik heb er ook wat filmpjes van. Morgen ga ik hoop ik walvissen zien vanuit een klein vliegtuigje.

  • 29 November 2009 - 11:50

    Thuis:

    Hoi Hanneke en Yvonne
    Wat hebben jullie weer veel gedaan en gezien. Mooie foto's, maar Ellen heeft vooral genoten van het videofilmpje met de schapen. Volop interactie !! Jammer dat jij zelf er maar heel kort op te horen was, maar ze heeft hem tig keer afgekeken en geluisterd.

    Liefs Hans, Corrie, Wouter en Ellebel.

  • 01 December 2009 - 12:27

    Renate Van Stiphout:

    Je zult het niet geloven maar hier staat de kerstcd al weer te lallen ..... en sint is nog niet eens uit het land! Je hebt toch wel je schoen gezet daaro? ;-)

  • 01 December 2009 - 22:04

    Marie-Jose:

    Met zo'n filmpje erbij kan ik me helemaal voorstellen dat je het daar prima naar de zin hebt.

  • 03 December 2009 - 09:58

    Dorien:

    Jullie mam had al verteld dat Ellen het schapen-filmpje enorm leuk vond, en nu heb ik hem dan eindelijk ook bekeken. Als Hugo wakker is, zal ik eens kijken wat hij er van vindt!

    Wat een supergave dingen maken jullie mee!!! Echt heel gaaf allemaal!
    Hier is het maar druilerig weer en als er modder is, lopen we er met een boog omheen (als dat lukt) ;). En jullie wandelen gewoon een dag door de regen en het water heen en vinden het nog leuk ook! :)

    Heel veel plezier verder!!!

    groetjes,
    Dorien

  • 06 December 2009 - 09:44

    Anki:

    He Hanneke!

    Wat gaaf om al je verhalen te lezen!
    Nog veel plezier en geniet nog ff van Yvon's gezelschap!

    Groetjes
    Anki

  • 06 December 2009 - 19:31

    Big Brother:

    Hee Hanneke!

    Nog bedankt voor je kaartje met m'n birthday:) En echt tof wat jullie daar allemaal aan het doen zijn, zeker het zwemmen met flipper moet heel leuk zijn geweest!

    Groetjes Wouter

  • 07 December 2009 - 10:26

    Sanneke Bastiaans:

    Hey Hanneke,

    Zo, mijn verlate zomervakantie zit er ook weer op, Hugo en ik wonen inmiddels in ons huisje (nog wel tussen de dozen, maar dat maakt niet uit). Zie dat ik wat achterloop met lezen van je geweldige avonturen daar! Niet alleen de kerstcd staat op, maar ook op de radio is al volop kerstmuziek. Joris is daar heel blij mee!!!

    Heel veel plezier daar!

    X Sanneke

  • 08 December 2009 - 18:26

    Lotte V:

    hey Hanneke!
    ik denk dat ik later ook nieuw-zeeland ga bezoeken want als ik jouw foto's zie, wauw!
    kun je alvast een kiwi (die vogel achtige pinquings met die lange snavel) voor me meer naar huis nemen, die zijn echt cool! of dat beestje van IMG 1819 vind ik ook best haha!! maar die was ook echt schattig. Groetjes vanuit het momenteel vrij warme en natte Nederland

  • 09 December 2009 - 16:35

    Sanneke Bastiaans:

    Hey Hanneke,

    Hoorde van Claudia dat je vandaag (9 december) 'alleen' verder je reis moet voortzetten. Zorg er maar voor dat je snel wat nieuwe mensen om je heen hebt. Dat zal de reis wellicht leuker maken.

    Geniet er nog maar van. Hier is het koud en nat!!

    X Sanneke

  • 09 December 2009 - 18:41

    Aaf:

    heb jij nou de kiwivogel gezien?? Zag ik dat goed op de afbeeldingen??

    Wow en wat was je dicht bij die beesten zeg, wat een beestenboel.

    Misschien kom je luke nog tegen die is nu ook in New Zeeland haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Nieuw Zeeland / Australië

Recente Reisverslagen:

07 April 2010

Welcome back!

06 April 2010

Nog 1 dagje.....

25 Maart 2010

Fraser island

16 Maart 2010

Wildlife for real

08 Maart 2010

Certified diver !
Hanneke

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 54790

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 28 Februari 2014

Sri Lanka - India

28 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Vietnam

07 April 2011 - 09 April 2011

Weekendje Barcelona

02 Oktober 2009 - 08 April 2010

Nieuw Zeeland / Australië

Landen bezocht: