Two becomes one - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Two becomes one - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Two becomes one

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 December 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Nou het waslvissen kijken vanuit een vliegtuigje is niet gelukt. Te slecht weer. Maar straks ga ik terug naar Kaikoura om het nog een keer te proberen.

Yvonne en ik zijn vanuit het slechte weer in Kaikoura naar de Hamner Springs gegaan. Een hoop hotpools waar je kunt relaxen, of het nou regent of niet. En wie komen we daar tegen: Jurgen. Hamner ligt in the middle of nowhere en we zijn hem nu echt al 3 keer op de gekste plekken tegen gekomen!?!

Vanuit Hanmer zijn we naar Christchurch gegaan en daar is waar ik Yvonne gister op het vliegveld heb uitgezwaaid. Volgens mij is ze nu 6 uur aan het wachten in Sydney om terug naar Nederland te vliegen.

Alleen is ook maar alleen dus ik hoop dat ik snel wat mensen tegen ga komen. Zometeen iig de bus richting Kaikoura!

  • 10 December 2009 - 02:24

    Yvonne:

    Ja idd super lang wachten, zijn nu 3 uur voorbij, over 3 uur ga ik boarden! heb al pizza gegeten en 2x wijn gedronken en het is pas half 4 s'middags(in nieuw zeeland...hier pas half 2!!!)
    Hmm Super veel van jou favo drankje in de aanbieding hier!:) in auckland kun je leuke paspoort hoesjes kopen voor maar 14 dollar!
    Ik had een super luxe vlucht naar sidney met touchscreen in de stoelen en een usb aansluiting! :) nieuwe films en spelletjes dus ben ben benieuwd wat de rest van de reis gaat bieden!
    Graham had me opgehaald en weggebracht, helemaal ideaal maar idd alleen is maar alleen. nu ga ik weer winkelen.....

    Dikke kus van Yvonne

  • 10 December 2009 - 07:06

    Marg:

    Hey lieve Hanneke.

    Dat zal wel even wennen zijn dat je nu helemaal alleen bent... Toch vind ik het wel super stoer van jou dat je dit doet en je zult ook zien dat dit een ervaring voor het lezen is.
    Meid zet hem op en hou ons op de hoogte!
    X

  • 10 December 2009 - 07:42

    Claudia:

    Heej Remi,
    Ook al ben je nu alleen, je komt nog zoooo veel leuke backpackers tegen daaro, wordt vast wel weer gezellie. Nog succes met walviskes spotten, lijkt met geweldig vet! Ik zie de foto's wel verschijnen als t gelukt is. Kussie mij, zie je binnenkort op skype xxxx

  • 10 December 2009 - 18:27

    Monique Tiebosch:

    Hey die Hanneke,

    ik moest gister nog aan je denken, we zijn naar paul mc cartney geweest! Volgnede keer ben je e r weer bij ok?!
    Het zal wel raar zijn dat je nu alleen bent maar er zijn er veel op rondreis, dus...........genieten dame! We leven met je mee, dikke kus van ons

  • 10 December 2009 - 22:45

    Marianne:

    Ha die Hanneke,

    Ik vind het dapper, zo alleen verder reizen.
    Nog steeds is het erg leuk om op deze manier een beetje met je mee te kunnen reizen. Ben je toch een beetje niet alleen...
    We lezen het wel weer!

    Groetjes, Marianne, Rob en een knuffel van Marith

  • 11 December 2009 - 11:24

    Hans En Corrie:

    Hoi Hanneke

    Wel even wennen nu Yvonne teruggevlogen is naar Nederland, denk ik. Als het goed is is ze vanmorgen om 9.00 uur geland. Ik zal zometeen even bellen.
    Ik hoop dat je snel wat aansluiting vindt met andere backpackers.

    Groetjes en tot horens weer.

    Hans, Corrie, Wouter en Ellen

  • 11 December 2009 - 11:45

    Christel:

    Hey Hanneke,
    Nu alleen dus verder! je zult vast snel genoeg weer mensen tegenkomen. Al enig idee waar je kerst en oud en nieuw wilt gaan vieren? Al plannen om binnenkort naar Ozzie te gaan? Vind je foto's en verhalen echt super gaaf!
    Nog veel plezier en een goeie reis! x Christel

  • 11 December 2009 - 11:55

    Francien:

    Hallo Hanneke.
    Wat een mooie avonturen allemaal.
    Ik zou er wel bij willen zijn.maar daar zit je niet op te wachtten denk ik.Je zult zeker wel weer andere reizigers tegen komen.dat is wel spannend,maar dat lukt je zeker. geniet van alles wat op je pad komt en veel groeten van Wim en Francien.

  • 14 December 2009 - 12:27

    Yvettie:

    Hee! wauw wat een mooie foto´s zeg! Echt niet normaal, ik kom gewoon een x naar jou toe! Heb ik nu even spontaan besloten! Hoop dat alles verder goed is! Dikke kus Yvette en xje van Tom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Nieuw Zeeland / Australië

Recente Reisverslagen:

07 April 2010

Welcome back!

06 April 2010

Nog 1 dagje.....

25 Maart 2010

Fraser island

16 Maart 2010

Wildlife for real

08 Maart 2010

Certified diver !
Hanneke

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 54787

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 28 Februari 2014

Sri Lanka - India

28 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Vietnam

07 April 2011 - 09 April 2011

Weekendje Barcelona

02 Oktober 2009 - 08 April 2010

Nieuw Zeeland / Australië

Landen bezocht: