6000 km verder - Reisverslag uit Darwin, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu 6000 km verder - Reisverslag uit Darwin, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

6000 km verder

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

25 Februari 2010 | Australië, Darwin

Ja Australie is echt TE groot. Ondertussen heb ik al 6000 km gereden ben ik beland in Darwin. Dat ligt in het midden van Australie maar dan in het noorden. Dus recht boven Alice Springs. En het regent hier, maar dat schijnt beter te zijn wat betreft de watervallen.

Morgen ga ik naar het kakadu national park om die watervallen dan ook echt te zien samen met 2 duitse meisjes. Ik reis met hen tot in ieder geval Cairns waar we de auto weer moeten inleveren. Tot die tijd zal ik wel geen internet hebben en de fotos hier online zetten werkt ook niet helaas. Ik vind het iig ontzettend leuk om te zien dat een hoop mij nog steeds volgen via de website en vind het ook erg leuk jullie reacties elke keer te lezen!

• 25 Februari 2010 - 07:15

Thezke:

Ik ben benieuwd wat er dan is ;) ...!

• 25 Februari 2010 - 07:40

Claudia:

heej hanneke
    tuurlijk blijven we jou volgen! monique heeft inderdaad gezegd dat we een weekje gaan duiken als je je brevetje gehaald heb, toby wil ook mee hahaha. Misschien een kersttripje 2010?

• 25 Februari 2010 - 14:27

Francien.:

Hoi Hanneke.
    wat een avontuur zeg zoveel mooie dingen allemaal. geniet nog maar 48 dagen want die vliegen zo voorbij. voor je het weet ben je weer in onze mooie omgeving.veel groeten van Wim en Francien.
    ps. ik geniet ook van Hugo hij komt me nu een kiwie brengen om samen op te eten.

• 25 Februari 2010 - 16:47

Monique Tiebsoch:

Dat is nu je laatste maandje dame, dus geniet er nog maar even goed van want er liggen hier een paar muziekstukken te wachten.................... we plannen gewooon een keer partijrepetitie in voor de derde ok??! groetjes Henk en Monique

• 25 Februari 2010 - 17:45

Dorian:

onder leiding van de tweede partij zeker!!

• 25 Februari 2010 - 18:58

Aaf:

TJEEEEEEE jij blijft bezig zeg!!! Wat een leventje

• 26 Februari 2010 - 12:58

Sanneke Bastiaans:

Hey Hanneke,

Goed dat je het daar zo naar je zin hebt! Wel jammer van de regen, maar hier lijkt het wel herfst! Keiharde regenbuien!!!!! Ik wil zon!

Veel plezier nog!

• 27 Februari 2010 - 18:34

Tante Ria.:

Hoi Hanneke.

Nog steeds is het leuk om je te volgen. Die toffe auto, en al die dieren,en die prachtige natuur.Heb je al kangeroe gereden,of kan dat niet? Ik vindt het super wat je doet. De halve natie is stinkend jaloers.
    Veel plezier nog,en uitkijken met oversteken!!!
    Groetjes tante Ria.

• 28 Februari 2010 - 16:38

Jan Klaus:

Hey Hannekuh,

Ik ben vandaag, (zondag 28-2- ’10, het was hier werkelijk Kloteweer, met ’n kapitale K) met jou fotoboek op de laptop mee op vakantie geweest, alle foto’s bekeken en... SCHITTEREND!!! Werkelijk, ik ben benieuwd naar de nieuwste ’snapshots’, voor als ’t hier weer n’s van dat ...weer is.

Geniet ervan!!!

Groeten, Jan

• 01 Maart 2010 - 10:14

Renate Van Stiphout:

Hey wijffie,

heb je op mijn hyves de foto al gezien van Tibbe met de dino-laarsjes ;-) ?

• 02 Maart 2010 - 20:22

Sjorske:

Heeej Hanneke, da's alweer een tijd gelee. Alles goed zo te zien. Je hebt weer leuke dingen meegemaakt. In de Rod Laver Arena geweest? En die foto van die pelikaan deed me denken aan Nigel van Finding Nemo. Sven is laatst 1 jaar geworden, al een echt menneke en Merit maar moederen!

Greetz Joris