Vliegen x 6789905 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Vliegen x 6789905 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Vliegen x 6789905

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

20 Februari 2010 | Australië, Alice Springs

Ondertussen ben ik alweer 3 weken in Australie. Ik ben vanuit Canberra naar Melbourne gegaan en ontmoette daar een ander nederlands meisje dat ook alleen aan het reizen was: Nicole. Met haar heb ik vanuit Melbourne een hippiecamper gehuurd. Echt een vet ding!

We zijn vanuit Melbourne de great ocean road gaan rijden waar ik wonderbaarlijk genoeg alle fotos van kwijt ben :( Maar het was wel gaaf. Daar heb ik mijn eerste kangoeroes gezien! We zijn ook nog naar kangoeroe island geweest waar we een tour hadden. En het was ook echt een tour. Bus in en bus uit. Wel veel dingen gezien maar rijden in je eigen camper is toch een stuk beter.

Vanuit adelaide zijn we dus ook weer zelf gaan rijden naar de welbekende rots in australie: uluru (ayers rock). Echt gaaf om te zien, zeker de zonsopgang daar. Een stuk minder zijn de vliegen, en dat zijn er heeeeel veeeel. Nu ben ik in het midden van Australie en wil maandag omhoog gaan rijden naar Darwin. Het is daar nu regenseizoen dus ik ben benieuwd of dat wat gaat worden.

  • 20 Februari 2010 - 09:29

    Rob:

    halo hanneke ik hoop dat je snel terug komt want soms moet ik zelf oppassen maar met jou is het veel leuker.
    wel vet hoor was ik daar maar,maar helaas ben ik daar niet maar die hippie camper ziet er wel vet uit nu nog mooiere dingen ontdekken oke groetjes Rob Cas Lisa Papa en mama

  • 20 Februari 2010 - 10:03

    Hans Corrie:

    Hoi Hanneke
    Leuk om weer wat foto's te zien, maar je maakt ons wel stik jaloers. De RodLaverArena en de kakatoes. Kun je wel!
    Liefs van thuis

  • 20 Februari 2010 - 12:08

    Eva:

    SUPERVETT! hier is het eindelijk gestopt met sneeuwen. nu hopen dat dat ook zo blijft..
    nog 53 dagen! het begint op te schieten!
    xx

  • 20 Februari 2010 - 14:22

    Monique:

    Nou hier kan ik met mijn 2e partij autootje niet tegen op!!!!
    En dan op dat tennisveld? Hoe heb je dat weer voor elkaar gekregen???????????? groetjes Henk en Monique

  • 21 Februari 2010 - 13:22

    Marianne:

    Hoi Hanneke,

    Hoe is het met je?
    Hier alles goed.
    Het is daar bij jou wel heel warm!
    Daar kunnen wij hier in het koude kikkerlandje niet tegen op. Het is gewoon echt winter in Nederland, ook bijzonder!

    Tot over een kleine twee maanden.

    Groetjes, Marianne, Rob en Marith

  • 22 Februari 2010 - 09:27

    Sanneke Bastiaans:

    Hey Hanneke,

    Wel vet! Wat wij hier in een dierentuin hebben zitten leeft daar gewoon vrij in de natuur! Ik hoop dat het regenseizoen een beetje meevalt!

    Groetjes en nog veel plezier!

    X Sanneke

  • 24 Februari 2010 - 17:52

    Yvonne:

    He Hanneke,

    Schrijf nog eens een berichtje want ik ben benieuwd naar al je verhalen! nog lekker 1.5 maand toch?
    ik hoop dat de sneeuw het nog even vol houdt

    Liefs van Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alice Springs

Nieuw Zeeland / Australië

Recente Reisverslagen:

07 April 2010

Welcome back!

06 April 2010

Nog 1 dagje.....

25 Maart 2010

Fraser island

16 Maart 2010

Wildlife for real

08 Maart 2010

Certified diver !
Hanneke

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 54803

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 28 Februari 2014

Sri Lanka - India

28 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Vietnam

07 April 2011 - 09 April 2011

Weekendje Barcelona

02 Oktober 2009 - 08 April 2010

Nieuw Zeeland / Australië

Landen bezocht: