Eerste week Australië - Reisverslag uit Canberra, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Eerste week Australië - Reisverslag uit Canberra, Australië van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Eerste week Australië

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

06 Februari 2010 | Australië, Canberra

Na een vlucht van 3,5 uur ben ik op 1 februari geland in Sydney. Mijn hostel was vlakbij het centraal station dus ideaal om mijn 10 ton bagage daar te droppen. Ik dacht "ff" naar het oprah house te lopen maar dat scheen 30 min lopen te zijn. En het was warm, eigenlijk erg benauwd. Toch heb ik het gehaald tot de harbour bridge en het was fantastisch om te zien.

savonds had ik afgesproken met 2 mensen waar ik eigenlijk geen lang verhaal aan wil besteden. Ik besloot met ze rond te trekken maar was ze (vooral haar) na 1 dag meer dan zat. In het kort, zij was verschrikkelijk en ben ontzettend blij dat ik van ze af ben.

Ik ben met de bus naar Canberra gegaan en ben daar nu al 2 dagen. Vanavond vertrek ik met de bus naar Melbourne en morgen ontmoet ik een ander nederlands meisje dat daar ook alleen is. Ik hoop dat het klikt en we samen een stuk van australie kunnen rondtrekken. Vanaf Melbourne wil ik namelijk richting Adelaide rijden en de great ocean road zien!

  • 06 Februari 2010 - 08:57

    Petra:

    Hoi Hanneke,
    Jeetje nu weer in Australie. Ik vind het erg goed van je dat je het zolang vol houdt, dan moet het toch fantastisch zijn. De kinderen missen je enorm en vragen bijna elke week, wanneer komt Hanneke terug?
    Vanavond gaan we foto's kijken van Nieuw Zeeland bij de broer van Gerard.
    Ik hoop dat Austalie net zo mooi is als Nieuw Zeeland. Nog veel plezier en inderdaad hoop ik voor je dat het klikt met dat andere meisje.
    Groetjes van Petra, Gerard, Rob, Lisa en Cas.

  • 06 Februari 2010 - 10:43

    Eva:

    Hehe, het begint op te schieten! Nog twee maandjes. Ik werk tegenwoordig op donderdagavond en ik ben dus eigenlijk nooit meer in de pub, maar als je terugbent zal ik mn werk toch maar eens afzeggen om een biertje te doen!
    xx

  • 06 Februari 2010 - 12:15

    Anneke:

    Australië here she comes!
    Fantastisch dat je daar nu goed aangekomen bent. Ik weet zeker dat je er net zo'n mooie tijd tegemoet gaat als in NZ. Tis allemaal even wennen, nieuw land, nieuwe mensen, maar dat komt helemaal goed!
    Great ocean road en adelaide schijnen fantastisch te zijn. Geniet ervan en ik zie je volgend verhaal en foto's tegemoet!

    Kus Anneke

  • 06 Februari 2010 - 15:42

    Yvonne:

    He hanneke,
    Klinkt weer geweldig allemaal, ik heb mijn fotoalbum inmiddels af! dus die ligt bij mijn ouders in heeswijk!
    Tot snel!

    heel veel liefs van yvonne

  • 08 Februari 2010 - 07:58

    Renate Van Stiphout:

    Je bent een topper!

    Greetz

  • 11 Februari 2010 - 09:26

    Marie-Jose:

    Terwijl wij hier weer in de sneeuw zitten lees ik je verhaal. Ben benieuwd wat je van Australie vindt. Geniet er nog van!

  • 14 Februari 2010 - 16:44

    Michel En Joyce:

    Hoi Hanneke,

    Terwijl wij hier aan het hossen en dansen zijn, zit jij toch maar mooi in Australie. Hopelijk ben je nu aan het rond reizen met je nieuwe reisgenoot. Mocht het niet hebben geklikt dan toch veel plezier en geniet ervan. We wachten de verhalen wel weer af...

    Liefs Michel en Joyce.

  • 21 Februari 2010 - 11:03

    Anna:

    He Hanneke!

    Klinkt heeel goed allemaal. Komt vast wel goed met die reispartner..Geniet er mog van!

    Groetjes Anna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Canberra

Nieuw Zeeland / Australië

Recente Reisverslagen:

07 April 2010

Welcome back!

06 April 2010

Nog 1 dagje.....

25 Maart 2010

Fraser island

16 Maart 2010

Wildlife for real

08 Maart 2010

Certified diver !
Hanneke

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 54806

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 28 Februari 2014

Sri Lanka - India

28 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Vietnam

07 April 2011 - 09 April 2011

Weekendje Barcelona

02 Oktober 2009 - 08 April 2010

Nieuw Zeeland / Australië

Landen bezocht: