Op naar Australië - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Op naar Australië - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Op naar Australië

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

31 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Dat is even geleden... dus bij deze eindelijk een update. Jaaa ik leef nog ;)

In Wellington heb ik samen met een duits meisje (Janina) een auto gehuurd voor 2 weken. Met haar ben ik in 1 week richting Auckland gereden. We zijn bij de langste plaatsnaam van de wereld geweest. Ook weer iets wazigs van NZ. En in het oosten zijn we in een National park geweest waar we gewandeld hebben. Vanuit het national park zijn we via de coromandel (weer geweldig ookal had ik het al gezien) terug naar Auckland gereden. Daar had zij de bus terug naar Wellington.

Dus toen was ik weer alleen. 1,5 dag later ontmoette ik opnieuw een duits meisje (Maren) en daarmee heb ik de bay of islands nog een keer gedaan. In het Kauriforest kwam ik weer mensen tegen die ik 3 maanden eerder op de Milford track gezien had.

Ook ben ik nog in Rotorua geweest. Daar kreeg ik het voor elkaar gratis het geiserpark in te komen als tourguide. Dat scheelt weer mooi 30 dollar. :) Het klikte erg goed met Maren en daarom hebben we samen rondgereisd tot de 30e. Toen had ik namelijk het vliegtuig naar Christchurch (op het zuidereiland). Vanuit daar vlieg ik op 1 februari naar Sydney.

Ik hoop dat ik Australie net zo geweldig ga vinden als Nieuw Zeeland. Als dat zo is dan heb ik iig een prachtige reis voor de boeg.

Ik zie nu dat de fotos van een week geleden niet kan uploaden. Dus die volgen later.

  • 31 Januari 2010 - 15:01

    Lieke:

    Hoi Hanneke,

    Super mooie foto's!
    Op naar Australie, heel veel succes en hopelijk wordt het net zo mooi als Nieuw Zeeland.

    Groetjes Lieke.

  • 31 Januari 2010 - 18:11

    Francien.:

    Hoi Hanneke.
    Wat zie je toch allemaal mooie dingen werkelijk prachtig.geniet er lekker van want ik kan je wel vertellen dat er hier niet zoveel mooi natuurschoon is als daar en het uitzicht wordt er ook niet mooier op. maar dat zie je wel over 73 dagen. ga nog maar lekker genieten in Australie en veel groeten van Wim en Francien.

  • 01 Februari 2010 - 10:01

    Michel En Joyce:

    Ha die Hanneke,

    Zo als elke keer, ook deze keer weer geweldig mooie foto's en prachtige verhalen. Wat leuk dat je nog zo veel mensen hebt ontmoet en zo veel leuke dingen met hen hebt kunnen doen.
    Nu op naar australie, zal vast net zo mooi zijn als nz. Iig nog zeer veel plezier in australie en we lezen het wel weer.

    Vele lieve groetjes van ons.

  • 02 Februari 2010 - 21:16

    Marianne:

    Ha die Hanneke,

    Op weg naar weer een nieuw avontuur!
    Nog steeds errug leuk om te lezen en te zien wat je daar zoal meemaakt.
    Goede vlucht en we lezen het wel weer!

    Groetjes, Marianne

  • 04 Februari 2010 - 07:57

    Sanneke Bastiaans:

    Hey Hanneke,

    Echt super mooie foto's! Veel plezier daar in Australië en hopelijk is het net zo mooi als Nieuw Zeeland!

    X Sanneke

  • 05 Februari 2010 - 01:31

    Harold.:

    Hey Hanneke,,,
    Je had het er al over om als tourguide naar de geisers te gaan.....
    Mooooi dat het gelukt is....
    Succes in Australie en zie je wel een keer in Veghel..

    Groeten.Harold

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Nieuw Zeeland / Australië

Recente Reisverslagen:

07 April 2010

Welcome back!

06 April 2010

Nog 1 dagje.....

25 Maart 2010

Fraser island

16 Maart 2010

Wildlife for real

08 Maart 2010

Certified diver !
Hanneke

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 54812

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 28 Februari 2014

Sri Lanka - India

28 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Vietnam

07 April 2011 - 09 April 2011

Weekendje Barcelona

02 Oktober 2009 - 08 April 2010

Nieuw Zeeland / Australië

Landen bezocht: