Eindelijk fotos - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Eindelijk fotos - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Eindelijk fotos

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

13 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Het duurt ff maar dan heb je ook wat. DE FOTOS!!! In Auckland zijn we in de skytower geweest. Maar na de tv toren van china was dat ding eigenlijk helemaal niet zo hoog. Wel een mooi uitzicht over Auckland. Vanuit Auckland zijn we door de coromandel gereden. Echt super super super gaaf. Je rijd er langs helderblauwe zee dat tegen de rotsen omhoog spuit. En 3 minuten daarna rij je de hoge bergen in met mega gave uitzichten. De grot die je ziet is cathedral cove. Daarna zijn we weer naar beneden gereden en kwamen we langs mijn oude buren. Daar zijn we even op de koffie geweest. Heel leuk om te zien hoe zij hier nu wonen. En we werden al meteen uitgenodigd om in het huis van nelly 10 dagen te overnachten aangezien zijn toch met vakantie ging. Echt super gastvrij. Nu zijn we bij de waitomo caves waar we morgen ingaan. Dat zijn hele grote grotten met gloeiwormen. Ben benieuwd. Maar nu iig voor jullie wat fotos en 2 filmpjes. xx

• 13 Oktober 2009 - 06:01

Marg:

Wauw Hanneke, onvoorstelbaar mooi daar zeg... zucht

• 13 Oktober 2009 - 06:52

Claudia:

Vette foto's zeg!!!!!
    wauw

• 13 Oktober 2009 - 07:10

Sanneke Bastiaans:

Hey!,

Echt super vette foto's! Zo te zien vermaak je je goed daar! Geniet er maar van!

X Sanneke

• 13 Oktober 2009 - 08:21

Anneke:

Mooie foto's! Echt jaloersmakend....
    Leuk dat je de oude buren hebt kunnen opzoeken!
    Enjoy!

x Anneke

• 13 Oktober 2009 - 15:51

Martijn:

Yo, wassup, zo te zien vermaak je je wel! GENIET er van hè!!!!

Groetjes van je EX-studiochef,
    ik ben nl. ook gestopt bij VC...

• 13 Oktober 2009 - 17:57

Dorien:

Super mooi!!!
    Geniet er van!!!

groetjes uit Veghel :)

• 13 Oktober 2009 - 20:07

Hans En Corrie:

Wat leuk dat je bij Nelly en Meggy bent geweest en wat is het er mooi zeg !!!

• 13 Oktober 2009 - 20:48

Christel:

Heeey foto's, dat is vet! Klinkt allemaal erg mooi en enthousiast. Ik blijf je volgen :)
    x

• 17 Oktober 2009 - 07:07

Aaf:

jezus, echt niet normaal allemaal, ik zou naar één dag gave dingen zien helemaal moeten bijkomen. Gelukkig kun je dat ook en zit je er een half jaar hahaha! Echt niet normaal dus!!! Geniet nou maar en maak maar veel te veel foto's!!