De Caves en Skydive - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu De Caves en Skydive - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

De Caves en Skydive

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

18 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Taupo

De Waitomo Caves waren echt super gaaf. Na een erg mooi pakje aangedaan te hebben zijn we 100 meter gaan abseilen. Je gaat dan dus een super grote grot in. Waar we daarna ook nog doorheen gewandeld zijn. Op 1 foto zie je ons heel klein links lopen.

Vanuit de Caves zijn we naar Rotorua gereden. Een stad waar heel veel geisers zijn en het dus gigantisch stinkt naar rotte eieren. Het weer was toen ook niet al te best maar wij zijn echte diehards dus zijn we toch bij een Maori stam op bezoek geweest en hebben daar een hoop geisers gezien en de hakka (welkomsdans of zoiets) gezien. Onze camping was een thermaal oord dus lekker relaxen in veel warme zwembaden.

En toen dus richting Taupo. Daar aangekomen hebben we halsoverkop een skydive geboekt omdat het de zon toen scheen. Tijd om bang te worden hadden we dus niet en voor we het wisten zaten we hoog boven lake taupo in een veel te klein vliegtuigje. Maar de sprong was echt geweldig. Met 200 km per uur stort je dus naar beneden de afgrond in.
We vermaken ons hier dus wel. Leuk om te zien dat jullie ons volgen en al de reacties te lezen.

• 18 Oktober 2009 - 06:38

Anne:

Hey hanneke! Das effe balen, maar het is idd geen straf daar!!! Jullie foto's zien er echt super uit! Wij zijn nu op het zuider eiland en al naar het Abel Tasman park geweest! Was erg gaaf!! Heel veel plezier en mocht je nog tips voor het zuiden willen, moet je het maar laten weten!! groetjes!!

• 18 Oktober 2009 - 08:35

Dorian:

wow dat ziet er spectaculair uit! gave foto's! jammer van het weer maar zo'n kuuroord ziet er ondanks dat toch niet verkeerd uit. ik kijk uit naar je volgende verslag! x dorian

• 18 Oktober 2009 - 08:59

Anneke:

Gave foto's zeg van dat skydiven! Super vet! Tof dat je die zo hebt kunnen laten maken.
    Ook weer mooie natuurfoto's.
    Geniet ervan, hier is het maar op z'n Hollands!

x Anneke

• 18 Oktober 2009 - 19:26

Ellen:

Ik heb met interesse en verbazing naar je foto's gekeken. Leuk om je weer te zien, al heb je wel steeds een rare outfit!
    Fijn dat je me gebeld hebt met mijn verjaardag.
    Liefs Ellen xxx

• 18 Oktober 2009 - 21:35

Monique:

het moet niet veel gekker gaan worden met jullie.
    Hebben jullie ook grenzen.......... have fun!

• 19 Oktober 2009 - 08:33

Sanneke Bastiaans:

Hey Hanneke,

Echt vette foto's hoor! Vooral van de grot! Jammer van het weer, maar hier is het niet anders. Heel veel plezier nog en ben benieuwd naar je volgende reisverslag.

X Sanneke

• 19 Oktober 2009 - 14:08

Marion Van Der Pol:

Hey Hanneke,

Jeee Hanneke, jij bent echt een held!!! Leuk om al jullie verhalen te lezen en foto's te zien! Heel veel plezier nog daar!!!
    X Marion

• 21 Oktober 2009 - 11:53

Dorien:

Ha Hanneke en Yvonne,

leuk om alles te lezen en de foto's te zien.
    Ik ben blij dat ik niet mee hoefde met skydiven! Da's echt niks voor mij! Ik krijg al zo'n beetje hoogtevrees als ik op een tafel klim ;)
    Heel veel plezier verder en tot schrijfs!

groetjes,
    Dorien

• 21 Oktober 2009 - 11:58

Renate:

WOW! VET!

• 23 Oktober 2009 - 21:19

Marianne:

Die skydive! Da's eens wat anders dan parasailen...
    Super gaaf, ben jaloers ;-) op je!

Groetjes, Marianne