Kajakken en nog veel meer - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Kajakken en nog veel meer - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Kajakken en nog veel meer

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

02 November 2009 | Nieuw Zeeland, Hokitika

Ondertussen alweer zoveel gedaan. Met de Jetboat op de Wanganui River. Tussen hoge bergen door op een boot. Echt zo gaaf. Ondertussen zitten we op het Zuidereiland en hebben we gekajakt in het Abel tasman park. Een hoop zeehonden gezien en ook weer wat dolfijnen. Het is hier echt zoooo mooi. Gister hebben we in een lawine vallei gelopen, ook weer erg gaaf. Vandaag rijden we richting de Frans Jozef gletsjer waar we ook nog op gaan. Fotootjes volgen want die hebben we genoeg.

• 03 November 2009 - 09:11

Mirte:

Wat een gewelige verhalen en prachtige foto's. Volgens mij niet voor te stellen hoe mooi het daar is als je er nooit bent geweest! Hoop dat jullie nog vele mooie dingen kunnen zien, maar dat zal vast wel goedkomen zo te zien!

Groetjes Mirte

• 04 November 2009 - 10:41

Renate:

... en? Heb je je hard lopen alweer opgepakt?

• 04 November 2009 - 13:21

Liesbeth En Wim:

dat joggen langs de zee is wel fantastisch. trouwens dat ijskappen ziet er ook wel stoer uit. groetjes liesbeth

• 04 November 2009 - 17:16

Rob.:

echt vet ik ga ook als ik zo oud ben als jou naar australie en nieuw zeeland. dat mutsje was echt grappig bij jou. ik hoop dat je gouw weer terug bent.

• 04 November 2009 - 17:24

Heey!!!!:

ik mis je heel erg ik hoop dat je snel weer terug komt maar wel leuk en gezzellig hoor daar vooral uit het vliegtiug, zou ik ook wel willen maar wij zitten hier maar en jij hebt super leuke dingen te beleven en achter de rug want je bent nog heel lang niet terug dus wie weet komen er wel nog leukere dingen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier gr.rob lisa cas papa en mama

• 06 November 2009 - 21:18

Henk En Ine:

mooi Nieuw Zeeland!!! we
    herinneren ons heel wat als we jou leuke reisverhalen lezen.

• 06 November 2009 - 23:16

Claudia Wijdeven:

ajoo ajoo
    weer erug vette pictures zeg! En een bruine toet zo met die witte jas aan. Supergaaf op die brug in de bushbush, en in die gletsjer-kloof, wauwwww!!!! je maakt t allemaal wel mee daaro.
    kussie claudia x

• 09 November 2009 - 20:34

Lies En Johann:

Hallo Hanneke en ...
    We hebben je foto's en mooie reisverslagen gelezen - ontzettend mooi daar zeg geweldig.
    Geniet ervan.