Gletsjers en heel veel wind - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Gletsjers en heel veel wind - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Gletsjers en heel veel wind

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

13 November 2009 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Ik lig een beetje achter zie ik. Ondertussen ben ik al op de Franz Josef gletsjer geweest zoals je op de fotos ziet. Dat was echt super vet. Veel blauw kleurend ijs. Daarna zijn we naar Queenstown gereden waar we een mountainbike tocht gemaakt hebben. Nou we gingen echt kapot toen we al die bergen op moesten fietsen en waren een 3 kwartier te laat terug door alle vertraging onderweg haha. Ook ben ik met een cruise schip door Milford Sound gevaren. Super hoge bergen, pinguins en zeehonden zijn we tegengekomen onderweg.

Nu zitten we aan de westkust van nieuw zeeland waar het vooral heel hard waait. De albatrossen waren helaas niet thuis dus daar geen sensatieverhalen over... Nu gaan we richting de moeraki boulders en volgende week lopen we de mooiste wandeling van de wereld: De milford track

• 13 November 2009 - 10:48

Anneke:

Ontzettend gave foto's zeg! Super mooi die bergen :). Volgens mij wil jij nooit meer terug naar het suffe Nederland! Hier heerlijk herfstweer (ofwel hondeweer)!

Enjoy!

x An

• 13 November 2009 - 11:03

Thezke:

Ziet er weer mooi uit :) !Gisteren was weer mooi avondje in Eindhoven! Gewoon op jb202 ipv de Irish! Dus ben nog wel ff bezig met de afwas & zooi opruimen :P ! Wanneer kom je de harde kern weer aanvullen ?! Veel plezier nog daar in ieder geval! Groeten!
    Thijs

• 13 November 2009 - 14:07

Dorian:

wow... lekker om hier even weg te dromen bij je mooie foto's! Ik kijk alweer uit naar de volgende reeks :) succes met de milford track

groetjes dorian

• 14 November 2009 - 20:46

Hans Corrie:

Hoi Hanneke
    Fijn weer even te horen dat je het nog steeds zo naar je zin hebt. Ellen zal zondag weer met interesse je foto's bekijken. Elke week doen we het rondje en alhoewel het steeds langer wordt, vindt ze het erg leuk vooral jou, Yvonne en de dieren te zien.

Groetjes van thuis

• 15 November 2009 - 07:33

Dorien:

Hallo!

leuk om weer een verhaaltje van je te lezen en fijn dat je het zo goed naar je zin hebt!
    Supermooie foto's ook!

Je had voor Ellen een mozaiek gemaakt en dat vond ik er zo stoer uit zien, daarom heb ik er ook eentje gemaakt.
    Allemaal foto's van de bruiloft en afgedrukt op canvas. Het ziet er leuk uit! Gisteren was ik bij Ellen en toen zag ik nog degene die jij gemaakt had hangen. Onze foto's zijn wel ietsje groter, ongeveer 2x2 cm. Kom maar kijken als je weer thuis bent ;)

Veel plezier verder en groeten aan Yvonne!

Dorien

• 17 November 2009 - 16:30

Sanneke Bastiaans:

Kei mooie foto's!!!
    Heel veel plezier daar!

• 21 November 2009 - 10:55

Michel En Joyce:

Hoi Hanneke en Yvonne,

Wat verschrikkelijk mooi toch telkens weer. We zijn ontzettend jaloers op jullie. Wat geweldig om dat mee te mogen maken. Jullie hebben de afgelopen weken weer genoeg gezien en meegemaakt. En we vinden het dan ook super leuk om dat terug te zien en te lezen, via de verhalen, foto's en video's. Jullie zullen wel op en top genieten van jullie reis. Nog vele avonturen te gaan en we lezen het wel weer. Geniet maar dames!!!!

Vele lieve groetjes.