Heeeel veel pinguins en de zon :) - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Heeeel veel pinguins en de zon :) - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Heeeel veel pinguins en de zon :)

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

18 November 2009 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Het leek of we hem vergeten waren maar de zon is hier nu toch echt. In de volle zon een beetje frisbeeën en verder niets! We stonden afgelopen nacht op een skipiste in Queenstown waar allemaal mensen gingen paragliden en hanggliden. Super vet maar een beetje duur die die skip ik. Wel hebben we veel pinguins gezien. In totaal 170. 168 blauwe en 2 gele. We werden er zelfs door gestalkt bij de auto. Das wat anders dan muggen. (zie filmpje)

• 18 November 2009 - 09:30

Lieke:

Hoi Hanneke,

Het ziet er allemaal fantastisch uit, het lijkt me een geweldig avontuur. Geniet ervan en we blijven je wel volgen!

Groetjes Lieke

• 18 November 2009 - 20:10

Bart:

Hi Hanneke,

Hoe bevalt het leven daar? Aan de foto's te zien moet je de tijd van je leven hebben!

Volgens mij volgen jullie bijna dezelfde route als wij hebben gedaan. Het komt allemaal erg bekend voor en sommige foto's lijken wel dezelfde als ik ook heb. Had je net zo goed jezelf erop kunnen shoppen. Oow neuh, nu heb je tenminste een leuke herinnering aan je trip!

Waar hebben jullie de pinguins trouwens gezien? In akaroa of in het fossiele bos misschien?

Ga je in Queenstown nog bungeejumpen bij Hacket of heb je al voldoende adrealinekicks gehad met het skydiven?

Nou, veel plezier verder maar dat komt wel goed denk ik.

PS: heb je al een knappe Maori aan de haak geslagen?

• 19 November 2009 - 12:34

Tante Ria.:

Hanneke en Yvonne.

Wat maak jij een leuk verhaal van je wereld-
    res,je lijkt wel een
    verslaggever van de telegraaf. Ik kijk steeds, en geniet.Ga zo door.
    Groetjes Tante Ria.

• 22 November 2009 - 11:41

Monique:

He Hanneke,

Ik geloof dat jij nu toch echt het supergave Nieuwe Zeeland aan 't ontdekken bent!!!Tja dan ga ik denk zometeen maar even naar de videotheek Nemo huren.

Geniet ze!!

groetjes Monique

• 22 November 2009 - 21:32

Joris:

Heee, Hanneke! Mooie foto's heb je, ben er jaloers op. Ik zie dat je nog 143 dagen voor de boeg hebt, veel plezier nog!!!

• 25 November 2009 - 14:39

Martijn:

Vette shit yo!!! Op hoeveel kilometer zit je nu (qua Nike sportbandlopen)? Geniet ze hè!!
    Je ouwe studiochefke