2010! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu 2010! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

2010!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

03 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Dit jaar was ik als een van de eerste die het nieuwe jaar in ging. En het vuurwerk van de skytower was echt wel indrukwekkend. Heel gaaf om de straten in Auckland ramvol met mensen te zien uit echt allerlei landen. Een groot feest!

De kerst heb ik bij mijn oude buren gevierd. Het was er heel gezellig. Ook ben ik gaan vissen samen met Maggie en Simon op de Coromandel. En zelfs ik heb daar een vis gevangen. Een snapper!

Ik ben nu samen met Elika (uit Estland) en Harold (uit Veghel, ja de wereld is klein) aan het rondreizen. Nu zitten we in Rotorua. Ik was hier met Yvonne al geweest maar dat was in de regen. Nu schijnt de zon en morgen gaan we naar een geiserpark. Daarna door naar Taupo want ik wil de crossing ook nog een keer in mooi weer lopen.

Heel veel groetjes van Hanneke

  • 03 Januari 2010 - 10:18

    Anneke:

    Top dat de kerst leuk was en oud en nieuw een topper! Was wel raar om je al om NL tijd 12.00uur smiddags happy new year te sms'en!! hahah toen wij stonden te knallen was het voor jou al lang weer middag en 1 januari!

    Geniet van je reizen, en hopelijk idd nu met prachtig weer. Ik kom net uit bed en wat zie ik...... wederom een dik pak sneeuw! Jippie ja jee, NL ligt weer plat! Trein en bus ellende.... Geniet van de warme zon!

    Tot mails/sms!

    Groetjes Anneke

  • 03 Januari 2010 - 12:09

    Eva:

    Jeej, wat een heerlijk weer heb jij! Hier weer een dik pak sneeuw. Kut hoor! Geniet ervan nog!
    xxxxx

  • 03 Januari 2010 - 14:18

    Nova:

    Hoi Han! een heel gelukkig nieuwjaar. Het ziet er daar prachtig uit, zeg. Ik was zelf in Londen en daar was het ook erg mooi, maar wel koud.

    x
    noof

  • 03 Januari 2010 - 15:58

    Thijs:

    Hey! Ik was denk ik als 2e aangezien het in Litouwen ook een uurtje vroeger was dan in NL :) ! Daar hebben we het wel goed gevierd! Estland & Letland zijn we ook geweest, ook wel mooie steden gezien daar! Goeie reis nog verder en 'n goed 2010!!!

    Groeten!
    Thijs

  • 03 Januari 2010 - 18:18

    Yvonne:

    He hanneke, ik weet niet of je ook aangemeld bent bij mijn waarbenjij.nu?
    Nah in iedergeval sneeuwt het nog steeds!!! :) Veel plezier en lekker bruin worden daar

  • 04 Januari 2010 - 17:30

    Monique Tiebosch:

    Hey die hanneke,

    hartstikke mooi zoals je ons lekker blijft maken met die trip van jou!
    Nogmaals bedankt voor je smsje met nieuwjaar.
    We wensen jou vanuit Lommel een schitterend en gelukkig 2010 toe! Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Nieuw Zeeland / Australië

Recente Reisverslagen:

07 April 2010

Welcome back!

06 April 2010

Nog 1 dagje.....

25 Maart 2010

Fraser island

16 Maart 2010

Wildlife for real

08 Maart 2010

Certified diver !
Hanneke

Actief sinds 13 April 2009
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 54803

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 28 Februari 2014

Sri Lanka - India

28 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Vietnam

07 April 2011 - 09 April 2011

Weekendje Barcelona

02 Oktober 2009 - 08 April 2010

Nieuw Zeeland / Australië

Landen bezocht: