Halong Bay en een hele lange busrit - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Halong Bay en een hele lange busrit - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Halong Bay en een hele lange busrit

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

03 Augustus 2011 | Vietnam, Hué

We zijn al weer bijna een week verder. De tijd vliegt, niet normaal.

Vanuit Hanoi hebben we ondertussen een 2 daagse trip naar Halong bay gehad. Dat was echt geweldig mooi. We sliepen op een enorm grote boot. En we hebben tussen die bergen van Halong bay ook nog gekajakt. Ofja ik was aant peddelen en thijs bier aan het drinken hahaha. Verder hebben we voor gerelaxt op het dek.

Daarna zijn we met de bus richting Hue vertrokken. 18 uur later waren we daar. Gister hebben we de stad verkend en savonds met LeeLee die we in de bar ontmoette een geweldige avond gehad. Volgens mij waren we om half 4 snachts weer in het hostel.

Vandaag gaan we fietsen huren een nog wat dingen bezichtingen. Morgen vertrekken we met de bus naar Hoi An. Dat is geloof ik maar 4 uurtjes rijden.

• 03 Augustus 2011 - 05:38

Thezke:

De foto's bewijzen gelukkig 't tegendeel en ik heb wel degelijk actief meegepeddeld ;) !

• 03 Augustus 2011 - 05:54

Kim Kristine:

OMG! En je hebt een dik lelijk cadeau voor mij gekocht!

Het is sowieso een uil!

Ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Take care

• 03 Augustus 2011 - 06:45

Christel:

klinkt goed! waar blijven de foto's? :)
    Veel plezier nog. Groeten aan Wang en Wong

• 03 Augustus 2011 - 10:19

Annebel:

Leuk leuk leuk! Veel plezier he!
    x

• 03 Augustus 2011 - 12:36

Hans Corrie:

Ik hoor/lees wel dat jullie het helemaal maken. Veel plezier verder en tot horens.

• 06 Augustus 2011 - 17:40

Marianne:

Hoi Hanneke,

Ben best een beetje "jaloers" op je, maar dan in de positieve zin van het woord!
    Wat een geweldige reis moet dit zijn. En kei leuk dat je weer een reisverslag bijhoudt.
    Ik "geniet" op deze manier met je mee.

Groetjes, Marianne, Rob, Marith & Thijl :-)