worst bustrip ever!! - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu worst bustrip ever!! - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

worst bustrip ever!!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

07 Augustus 2011 | Vietnam, Nha Trang

Ik ben blij dat ik dit verslag nog schrijf zeg.. wat een busrit was dat vannacht. Echt verschrikkelijk. De buschauffeur reed echt als een malloot. Links en rechts inhalen, remmen en gasgeven. En Esther zat ook nog eens eerste rangs en had dus full view over de weg. En dan heb ik het nog niet over de afgrond gehad. Stapte alle drie gewoon zeeziek uit die bus. Maar nu zijn we dus in Nha Trang.

In Hue zijn we nog gaan fietsen. Heel fanatiek gestart maar het was echt bokke heet en bij de eerste graftombe die we gingen bezoeken waren we al kapot. Die was ook mega groot dus hebben we het daarbij gelaten.

Vanuit Hue zijn we naar Hoi an gegaan. Daar was het weer een stuk minder druk dan in Hue. Kleine straatjes met leuke winkeltjes en cafe's. Net buiten de stad ligt My Son. Dat is een oude cham stad waar nog ruines van over zijn (zie foto). En om de grootste hitte en massa toeristen voor te zijn gingen we op een belachelijk tijdstip: 5 uur sochtends. Maar het was wel super mooi.

Morgen ga ik duiken en Thijs en Esther snorkelen vanaf dezelfde boot. Weer iets moois in het vooruitzicht. Nu gaan we een duik nemen in het zwembad. Het is wederom erg warm

• 07 Augustus 2011 - 09:38

Kim Kristine:

:'( gelukkig hebben jullie het overleefd!!

• 07 Augustus 2011 - 14:57

Hans En Nelly:

hai Hanneke en Esther
    zeeziek worden in een bus
    dat wil wel wat zeggen
    gelukkig kan je het allemaal na vertellen.Mooie foto,dus hebben wij ook wat gezien.fantastisch
    veel plezier doeiiiiiiiiiiiiiiiii.