de paden op de lanen in (for real)!! - Reisverslag uit Raetihi, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu de paden op de lanen in (for real)!! - Reisverslag uit Raetihi, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

de paden op de lanen in (for real)!!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

22 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Raetihi

Gister was mijn dag!! We gingen de Tongariro crossing lopen. En dat wilde ik al zo graag doen maar ivm het sneeuwweer kon dat niet. Maar gister dus wel. En het was me toch vet! De tocht was bijn 20 km waarvan zeker 8 km omhoog. Erg zwaar dus. Vooral als je boven op de berg in een sneeuwstorm terecht komt. Maar ook dat hebben we overleefd. Dan kom je aan de andere kant van de berg en zie je de Emerald Lakes. En dat is echt zoooo gaaf. De lucht werd naarmate we naar beneden gingen ook weer blauw. De toch was echt geweldig.

Nu zitten we in Raetihi. Morgen gaan we naar Pipiriki waar we gaan kanoën op de Wanganui river. Dat word hopelijk weer gaaf!

• 22 Oktober 2009 - 06:35

Claudia:

Dat ziet dr weer spectaculair uit zeg! Maar ik doe t je niet na, 20 kilometer lopen....tsjeetje, da's nog zwaarder dan werken haha. Kano ze morgen!!!
    kussie claudia

• 22 Oktober 2009 - 07:16

Sanneke Bastiaans:

Hey Hanneke,

God, wa kou! Maar wel prachtig!! Net als Claudia doe ook ik je niet na. Heel veel plezier met kanoën (ook dat doe ik je niet na, hahaha schijterd dat ik ben!!)

X Sanneke

• 22 Oktober 2009 - 07:37

Anneke:

Er ligt gewoon sneeuw! :)
    Uitersten van het uitersten. En niet omvallen met kanoën hè!
    x An

• 22 Oktober 2009 - 10:33

Hans Corrie:

Wat mooi weer allemaal, leuk dat je ons mee laat genieten van de mooie foto's.

• 22 Oktober 2009 - 12:20

Eva:

jeetje dames, ik ben jaloers op jullie! en han, benieuwd hoef je niet meer te zijn, ben gedumpt. ugh. x

• 22 Oktober 2009 - 17:39

Petra:

Hoi Hanneke,

We volgen je avonturen op de voet.
    Geweldig allemaal en wat een belevenissen,die nemen ze je nooit meer af!
    Groetjes Petra en Gerard

• 22 Oktober 2009 - 17:42

Lisa:

hoi hanneke
    zo te zien is het bij jou heel erg leuk.
    papa en mama gaan nou niet zo vaak weg omdat jij er niet bent

liefs lisa!

• 26 Oktober 2009 - 09:22

Lieke:

Hoi Hanneke,

Wat een belevenissen allemaal, echt super mooi. Leuk dat we je reis kunnen volgen via internet.

Geniet ervan!

Groetjes Lieke.

• 26 Oktober 2009 - 11:20

Renate:

Jihaaaaa!!!

Wil ook daar zijn ... ;-)

• 26 Oktober 2009 - 12:31

Bart:

Hey Hanneke,

Wat leuk om jullie te volgen en hoe herkenbaar zijn de foto's. Jullie hebben de vaart er wel inzitten hoor, je racet over het eiland als een tonado. Vergeet je niet om ook nog te genieten van het fantastische land?!

Ik begreep dat jullie inmiddels al op het zuider-eiland zijn aangekomen. Nou, vanaf nu wordt alles nog 100x gaver en extremer!!

Blijf aan de goede kant van de weg en zet de bloemen maar lekker buiten.

Groeten!

Bart

• 31 Oktober 2009 - 23:02

Elma & Shon:

De indrukken van het zuidereiland nog aan het verwerken? Niet te lang in Greymouth blijven, is zo'n saai durp.
    Greetz

• 01 November 2009 - 12:34

Fam. De Mol:

Hoi Hanneke,
    Hier een berichtje vanuit Loosbroek. We volgen je verhalen steeds op je site..wat maak jij veel mooie dingen mee zeg!! Ontzettend mooie foto's ook. We worden stiekem wel een beetje jaloers hoor ;). Heel veel plezier nog en geniet van alle mooie ervaringen!!
    Groetjes van ons: Annie, Gerard, Silvia en Roel

• 01 November 2009 - 14:09

Tante Ria:

Hoi Hanneke.
    Ik heb je foto's bekeken.
    Hartstikke leuk.Jij maakt
    een hoop mee.Het kost een
    paar euro's maar dan heb
    je ook iets superssss.
    Heel veel groetjes en een dikke natte knuffel van mij, ook voor Yvonne
    Daar zitten jullie vast en zeker op te wachten.

Tante Ria.

• 01 November 2009 - 18:10

Michel En Joyce:

Hoi Hanneke,

Is weer even geleden dat we iets heb geschreven. Maar we genieten enorm mee vanuit hier door alle mooie foto's en verhalen, moet je nagaan hoeveel jullie wel niet genieten. Het is allemaal echt super vet wat jullie intussen al hebben ondernomen en gezien. Vinden het erg leuk voor jullie. En hopen dat jullie nog veel meer moois mogen gaan zien en doen. Ben benieuwd en hou het nu wat beter in de gaten hoor! Heb nu ook meer tijd, hoef nl niet meer te leren. Ben GESLAAGD!!! Dus dat is weer een zorg minder. Jullie nog veel plezier!!!

Liefs Michel en Joyce.

• 01 Januari 2010 - 12:47

Corry Verbakel:

Hallo Hanneke vanuit Lieshout wensen wij jou een gelukkig Nieuwjaar. Jou verslagen zijn heel mooi om te zien en te lezen.Geniet er maar van en kom gezond weer terug