Kerstgroetjes - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu Kerstgroetjes - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Hanneke Verhoeven - WaarBenJij.nu

Kerstgroetjes

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

22 December 2009 | Nieuw Zeeland, Napier

Hee allemaal,
Bij dit verhaaltje zit mijn kerstgroet vanuit Nieuw Zeeland. Ik heb nu ondertussen ook oostkust gezien. Veel zon, mooie stranden en zwemmen met een dolfijn die zowat op het strand zwom in Gisborne. Echt gaaf!

En ik heb ook mooi kunnen meegenieten van Yesterday op radio 2! Echt zooo gaaf dat Torkest de coverwedstrijd gewonnen heeft. Daar zaten ook wat nieuw zeelandse stemmen bij hoor ;)

Nou de groetjes vanuit een warm nieuw zeeland.. Dat let it snow liedje komt hier ook niet echt over maar ik heb al wat besneeuwde fotos uit Nederland gezien.

• 22 December 2009 - 07:30

Dorien:

Hallo!!!

Voor jou ook fijne feestdagen en een bijzonder begin van 2010!!! Maak er wat leuks van (al weet ik natuurlijk zeker dat je hier wel gemist wordt).

Hugo vond het schapen-filmpje ook erg leuk en ging terug praten. Hij blijkt dus niet alleen met Nederlandse schapen te kunnen communiceren, maar ook met schapen aan de andere kant van de wereld! Knap hè?

Straks ga ik kerstliedjes spelen op 't Veld voor Ellen en de rest. Ik ben benieuwd wat voor gezicht ze trekt als ik daar opeens verschijn. Maar het zal vast wel gezellig worden! (als ik onderweg niet met auto en al uitglij ofzo...)

Heel veel plezier verder en groetjes uit het schitterend witte Geerbosch!
    (jaja, eindelijk een harde weg!!! Maar ik denk liever nog niet aan de modderpoel die het is als de sneeuw gaat smelten...)

• 22 December 2009 - 07:38

Chrizzle:

leuk filmpje. Echt tof! Thanks dude! Ga jij maar lekker met je kerstmuts op wegzweten. Die nieuwjaarsduik zal ook niet al te moeilijk zijn voor je. Hele fijne dagen! xxx

• 22 December 2009 - 08:14

Claudia:

Heej Hanneke
    jij ook een heeeeele fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar! wij gaan ook de zon opzoeken, hebben t wel weer gehad met die sneeuw hiero, nie normaal joh. Heb mn eerste sneeuwballengevecht al gehouden hihi. See joe next year! kussie mij xxx

• 22 December 2009 - 10:40

Thezke:

hey hanneke!
    Thanks voor je mailtje, kwam wel van pas nu haha ;) !
    Zonnige kerstdagen iig!!
    Groeten!
    Thijs

• 22 December 2009 - 11:36

Lies:

Hallo Hanneke,

Wij wensen je ook hele fijne (bij jouw warme) Kerstdagen en alle goeds voor 2010. Leuke foto's en filmpje.
    Het ziet er allemaal erg mooi uit, geniet ervan.
    Groetjes
    Lies

• 22 December 2009 - 17:29

Marie-\jose:

Hanneke ook voor jou als wereldreizigster een hele fijne kerst en een heel goed 2010

• 22 December 2009 - 20:14

Henk En Ine:

Hanneke fijne kerstdagen
    en een mooi reizend 2010.
    Jij bent de eerste van de familie die in het
    nieuwe jaar zit.
    Groetjes wij lezen alles met plezier.Henk en Ine.

• 22 December 2009 - 20:55

Eva:

Hee Han! Wat een verschil, die foto's van daar of het uitzicht hier.. Nog steeds een pak sneeuw hier, maar langzaam gaat het dooien nu! Hoop dat het dooien doorzet, heb het wel gehad met de sneeuw moet ik zeggen.. Hele fijne dagen! xxxxxxx

• 23 December 2009 - 14:51

Renate Van Stiphout:

Hey meissie!

Jij ook een super kerst en een spetterende jaarwisseling.

2010 wordt een jaar om van te genieten!

Dikke kuz

• 23 December 2009 - 20:22

Yvonne:

VAnuit oostenrijk ook een witte kerst toegewenst!!!! coole film trouwens, ik wil weer terug!!!!!

• 25 December 2009 - 07:59

Dieter:

Onvergetelijk wat je daar allemaal uitspookt, Hanneke!
    Kerst in de zomer? De wereld op zijn kop ;-)

• 25 December 2009 - 18:36

Ingrid:

Fijne kerst en geniet van de zon, hier is het maar nat en koud zo op eerste kerstdag. Lijkt me wel raar een kerst in de warmte. Groetjes van je nicht uit Oijen.

• 26 December 2009 - 11:41

Tante Ria.:

Hoi Hanneke.
    Hele fijne Kerstdagen
    en een heel fijn gezond
    Tweeduizendtien toegewenst!!!
    Jij in de Zon, wij in de sneeuw.Fijne vacantie verder.Groetjes Tante Ria.

• 30 December 2009 - 22:04

Marion Vd Pol:

Hey Hanneke,
    Heb net weer even je verslagen en foto's bekeken...écht super allemaal!!!
    Hoe ga je morgen (voor jou nu bijna...) het nieuwe jaar inknallen? Naja ik lees het wel weer!
    Geniet er in ieder geval van, maar dat zal wel lukken!!!

XXX

zit jij nu in 2010.

Henk en Ine.

• 31 December 2009 - 12:49

Wilhelmien & Martien:

Heel veel plezier in het nieuwe jaar.
    En nog een fijne vakantie.
    oom martien & wilhelmien.

• 31 December 2009 - 17:09

Wim En Liesbeth:

gelukkig nieuwjaar!!! wim en liesbeth

• 31 December 2009 - 20:15

Monique:

HE Hanneke,

Je loopt een heel jaar voor!!!

Net hier op het journaal het vuurwerk van de tv-tower in auckland zitten bekijken, wij zien hier over een uurtje of 3 aan de beurt.

Nog kei veel plezier, kijk uit naar je verhalen in real life!!! als je nog steeds zin hebt in de 4-daagse hebben we in ieder geval tijdens het trainen tijd genoeg.

groetjs Monique

• 01 Januari 2010 - 11:47

Michel En Joyce:

He Hanneke,

Allereerst een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor het nieuwe jaar. Hopelijk word 2010 net zo mooi of nog mooier dan 2009. Je hebt in ieder geval nog heel wat maandjes te gaan, daar aan de andere kant van de wereld. Heb je beetje leuke kerstdagen gehad en een leuk oud en nieuw?

Hopelijk heb je inmiddels al een leuke reisgenoot gevonden, waarmee je kan gaan verder tracken. Zo niet, geniet je maar lekker verder in je eentje,ook helemaal niet verkeerd. We genieten nog steeds ontzettend mee met al die mooie verhalen en foto's. Zijn benieuwd naar je volgende verhalen. Tot snel maar weer.

Liefs Michel en Joyce.

• 01 Januari 2010 - 17:16

Marith Duijs:

Hoi Hanneke,

Wat een leuke post heb ik vorige week van jou gekregen! Een kaartje helemaal van de andere kant van de wereld. Echt een grote verassing. Kei leuk dat je aan me gedacht hebt!

Groetjes, Marith

• 01 Januari 2010 - 17:18

Fam. Duijs:

Hoi Hanneke,

Namens ons drietjes: een heel voorspoedig, reislustig en verassend 2010!
    Tot over 103 dagen.

Groetjes, Marianne, Rob en Marith x

• 01 Januari 2010 - 19:35

Yvonne:

Gelukkig nieuwjaar uit biberwier!!! HET SNEEUWT!!!!

xxyvonne

• 02 Januari 2010 - 16:45

Dorien:

Hallo!

De beste wensen voor 2010!!!
    Het begin is voor jou in elk geval heel anders dan anders! Hoe was je jaarwisseling geweest?

Vanmiddag ben ik met jullie mam, Ellen en Hugo gaan wandelen. Gezellig, maar wel een beetje koud hoor. Dat is bij jou wel anders.

Tot de volgende keer!

groetjes,